Sunday, March 5, 2017

Orly - It's A Meteor & p2 "red temper" - adorable red

Hallo zusammen,

etwas später als sont hab ich heute mal wieder eine "spontane Swatchkombi" (Hab ich endlich einen Namen für diese Dinger gefunden? Was meint ihr?) für euch, diesmal mit adorable red als Grundlack.

Ich muss sagen, ich finde die Kombi wirklich sehr schick. Leider hat It's A Meteor sehr viel Basislack, sodass das Ganze recht dick aufgetragen war - im wahrsten Sinne des Wortes.

Prefer English?
Hello everyone,

A bit later than usual I have another "spontaenous swatching combo" (Do I finally have a name for these? What do you think?) for you today, this time with adorable red as base.

I have to say that I quite adore this combination. Unfortunately, there's a lot of base in It's A Meteor, so that it looked quite laid on thick - literally.

No comments:

Post a Comment

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!