Tuesday, April 4, 2017

haul #3/2017

Hallo zusammen,

heute schauen wir uns an, was ich im März so alles gekauft hab. Ich würde sagen, im Vergleich zum Februar sieht es nicht ganz so wahnsinnig aus.

RdeL Young - shiny star, ready to berry, rose garden; essence - care & dare rosy!, care & dare minty!, care & dare lilly!; p2 - thrilling, enticing

essence - iridescent effect nail pigment, crashed the party?!; p2 - copper cup; Maybelline - Golden Glitz; p2 - wicked spring; Catrice - Côte D'Azur-Flair, Garden View; Maybelline - Electric Blue, Punchy Peach, Blue Voltage, Lilac Glow

deborah lippmann - Do Ya Think I'm Sexy?, La Vie En Rose, Happy Birthday, Miss Independent, Candy Shop

Glisten & Glow - HK Girl; bow - Wind of Change, Impulse, Pandora, Paradox, Thermo Top Coat Violet

illyrian - Blaze; CbL - Ruel Ghorm; Emily de Molly - Devine Conversations; illyrian - Cecaelia; Different dimension - Neutrino, Interstellar, Butterfly Nebula, Counting Stars

Wo ich noch mit dem ganzen Duschkram hin soll weiß ich zwar nicht, aber warum nicht noch mehr kaufen? Pfirsichduft kriegt mich sowieso immer...

Diese beiden süßen Sets konnte ich nicht stehenlassen. Die drei Lippenbalsame duften nach Himbeere, Vanille und Kokos (auch wenn Cocos draufsteht weigere ich mich, das so zu schreiben). Spray-On-Bodylotion finde ich tatsächlich sehr praktisch, denn da bleibt mir die Pampe nicht unter den Fingernägeln hängen.

Und noch mehr Duschgel...

...und mehr Duschgel.

Die Parfums von Acqua Colonia haben mich immer wieder neugierig gemacht, und da kam mir dieses Mini-Set gerade recht. Die Handcremes hab ich hauptsächlich wegen der hübschen Verpackung gekauft.

Meine immens trockene Haut gipfelt sozusagen an meinem linken Fuß, an dem es eine relativ große Stelle gibt, die ich immer mal wieder eincreme, wenn ich denn dran denke. Ich probier mich langsam durch ein paar verschiedene Fußcremes, und das ist eine davon. Den Balm von p2 hab ich mal nach dem Motto "warum nicht" gekauft (wie so vieles).

Habt ihr auch irgendwas hiervon gekauft? Würde euch was interessieren?

Prefer English?
Hello everyone,

Today we're looking at all the stuff I bought in March. I'd say compared to February, it's not looking quite as crazy.

RdeL Young - shiny star, ready to berry, rose garden; essence - care & dare rosy!, care & dare minty!, care & dare lilly!; p2 - thrilling, enticing

essence - iridescent effect nail pigment, crashed the party?!; p2 - copper cup; Maybelline - Golden Glitz; p2 - wicked spring; Catrice - Côte D'Azur-Flair, Garden View; Maybelline - Electric Blue, Punchy Peach, Blue Voltage, Lilac Glow

deborah lippmann - Do Ya Think I'm Sexy?, La Vie En Rose, Happy Birthday, Miss Independent, Candy Shop

Glisten & Glow - HK Girl; bow - Wind of Change, Impulse, Pandora, Paradox, Thermo Top Coat Violet

illyrian - Blaze; CbL - Ruel Ghorm; Emily de Molly - Devine Conversations; illyrian - Cecaelia; Different dimension - Neutrino, Interstellar, Butterfly Nebula, Counting Stars

I don't know where to even put all of the shower stuff anymore, but why not buy more? You can always get me with a peach scent...

I just couldn't pass these two cute sets up. The three lip balms are raspberry-, vanilla- and coconut-scented. I do actually find spray-on bodylotion quite convenient, since I don't get the stuff stuck under my nails this way.

And more shower gel...

...and more shower gel.

I'd been curious about the Acqua Colonia perfumes for a while, so this set of minis was perfect for me. The hand creams I mostly bought because of the beautiful packaging.

My immensely dry skin sort of culminates on my left foot, where there's a pretty big patch that I keep putting lotion on - if I remember. I've been trying out a few foot creams slowly, and this is one of them. The p2 balm I bought mostly because "why not" (like so many things).

Did you buy any of these? What would you be interested in?

2 comments:

  1. Wo hast du denn die Bow Polished und die Different Dimension gekauft?

    ReplyDelete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!